İzmir Ofis Taşıma Fiyatları Hangi Detaylar Doğrultusunda Belirlenir?
Nakliyat firmaları fiyat hesabını genellikle taşınacak eşyanın hacmi, taşınacağı mesafe ve çıkarılıp indirileceği mesafe göz önüne alınarak ve bu aşamalardaki maliyetler eklenerek fiyat tekliflerini oluştururlar.
Ancak taşınacak eşyanın niteliği ve nasıl taşınacağı fiyatı doğrudan etkileyen unsurlardır. Örneğin çok fazla elektronik eşyanız varsa bu eşyaların araç içinde istiflenmesi ve üzerine yük konulamayacağı için daha fazla sefer düzenleneceği için taşıma fiyatı bu detaylar ışığında netleşecektir.
Teklif alırken ofisinizin genel resimlerini çekip talebinize yüklerseniz en doğru fiyat tekliflerini birkaç dakika içinde görebilirsiniz.
Yine ofisinizin bulunduğu sokağa veya plazaya nakliyat kamyonu ne kadar yanaşabildiği de fiyatları etkileyen önemli unsurlardan biridir. Bina girişi ile kamyon arası mesafe çok fazla ise bu daha fazla taşıma işçisi demek ve her ilave işçi için ilave fiyat artışı demek.
Bu konularda Enakliyat müşteri temsilcinizden destek alarak en doğru bilgi paylaşımını yaparak en iyi taşıma hizmetini kolayca alabilirsiniz.
İzmir Ofis Taşıma Firmaları Nasıl Seçiliyor, Hangi Firmalar Teklif Verecek?
Enakliyat üye başvurusu yapmış olduğu 6 binden fazla firma arasından 800 den fazla firmanın üyeliğini onaylamış. Üyeliği onaylanmış bu firmalar her taşıma işi sonrası müşterilerinden verdikleri hizmet için yorum ve değerlendirme almaktadır.
Müşteri yorumları iyi olan ve taşıma süreçleri Enakliyat tarafından denetlenen iyi hizmet vermeyi alışkanlık haline getiren evden eve nakliyat firmaları talebinize teklif verebilecek firmalardır.
Enakliyat üye alım sürecinde firmaların vergi levhası, K yetki belgesi ve araç resimlerini talep ederek inceleme yapar. Firmanın hizmet vermek için yetkinliği olduğu anlaşıldıktan sonra E-devlet üzerinden araç yetki belgesi denetimi de yapıldıktan sonra üyeliği onaylanır.
Tüm bu kontrollerin yanı sıra firmanın nasıl hizmet verdiği ile ilgili firma geçmişi hakkında bilgi sahibi olacağına inandığımız ve birlikte çalıştığımız nakliyat firmalarımızdan da bilgi toplarız eğer bu firmalarımız yeni üye alacağımız firma hakkında olumlu referans verirlerse firma üyelik süreci tamamlanır. Artık bu firma tüm denetimleri geçtiği için talebinize fiyat teklifi verecektir.
İzmir Ofis Taşıma Hizmeti İçin Gelen Teklifler Arasından Nasıl Seçim Yapmalıyım?
Teklif veren firmaların müşteri yorum ve değerlendirmelerini inceleyerek olumlu yorum ve iyi puana sahip olan firmalar ile iletişime geçmenizi öneriyoruz. Yaptığınız görüşmelerin sonucu hangi firma ile iyi iletişim kuracağınıza inanıyorsanız o firmanın teklifini onaylayın.
Böylece Enakliyat sizinle beraber taşınma sürecine dahil olur ve yapacağı bilgilendirmeler ile sürecin çok daha sağlıklı işlemesini sağlayacaktır. Unutmayın anlaştığınız firmanın teklifini onaylamadan Enakliyat hangi firma ile anlaştığınızı bilemez ve sürece dahil olamaz.
Yapılan Nakliyat Sigortası Ofis Eşyalarındaki Hasarları Karşılıyor Mu Kapsamı Nedir?
Nakliyat sektöründeki en kapsamlı nakliyat sigortası Enakliyat üzerinden satın alacağınız sigortadır. Taşınma gününden önce sigorta formunu doldurarak sigorta poliçenizi alabilirsiniz.
Kamyonu kaza yapması, yanması gibi durumları sigortaladığı gibi ofis eşyalarının yükleme, aktarma ve boşaltma aşamalarında uğrayabileceği hasarları da kapsar. Bu teminat sadece Enakliyat’ta mevcut.
Örneğin fotokopi makinesi kamyona yüklenirken bir kaza sonucu düşüp hasar gördü bu durumu resim çekerek ve hasar formunu firmanız ile doldurarak sigorta firmasına bildirdiğinizde sigortanız bu hasar için size ödeme yapacaktır.
Unutmayın sigortalı taşımacılık yapıyoruz dedikten sonra poliçe paylaşmayan firmaların hiç biri sigortalı taşıyordur dnemez. Ayrıca paylaşılacak poliçe sadece aracın kaza yapması durumunu karşılıyor olabilir bunu poliçenizden kontrol edin.
İzmir Şehirler Arası Ofis Taşıma Hizmetiniz Var Mı?
Evet, ofis taşımacılığı teklif al formunda Türkiye’de dilediğiniz şehirleri seçip şehirler arası fiyat teklifleri alabilirsiniz.
Şehir içi ofis taşıma hizmeti olduğu gibi şehirler arası ofis taşıma firmalarından kolayca fiyat teklifleri alabilirsiniz. Bunun için teklif al formunu doldurmanız yeterli...
Ofisimden Birkaç Parça Eşya Taşıyacağım Hizmet Veriyor Musunuz?
Evet, tüm ofis eşyalarınız taşınmıyorsa, parça eşya taşıma formunu doldurarak ofisinizde bir veya birkaç parça eşyanızı kolayca taşıyabilirsiniz. Parça eşya taşıma formu ile daha hızlı ve daha uygun teklifler alabilirsiniz.
Ofis parça eşya taşıma hizmeti ile iki dakikada ondan fazla firmadan fiyat teklifleri alın.